Selamat Datang Follow Me Yaa ++Follow | Dashboard
♥BETA YAYA♥



Friends =)
Thursday, January 26, 2012 | 3:09 PM | 0 comments

Asslamuailaikum, Hi^^ Izzati sayang kau doe -.- kawan yng pelik, suara gedik kadang-2 aku pn tk fhm ape kau cakap kak Yong. Kak Yong haha aku bagi tu . Suke mrh aku, suke buat aku Blur. ckp gelak gelak half crazy Yeayhh. Seklh kite bejiran, rindu nk satu sklh =) Hope one day dpt satu sklh blik mcm dlu. Oh my , aku jeles cause die ade #Pipit nmpk lgi. Mungkin aku takan lupekan. Ejat my friend #.# BFF smpai nafas terakhir ;) Sekian .




Syiro pandang sape tu, Tasha pun sme Hehe.Su Peace For you ;) Nadira tengah snap tuu.Memory November ♥



mill, suke buat aku gelabah,cuak dan segalanye. 26/01/2012 tarikh ni mmg ak tak blh lupe ape jadi. Okeyy #SECRET . Mill Comel Totally Taken :> Mill ingat Jgn pernah Tipu Diri sendiri ♥




Bella . beg aku tunaikan nanti yaa =)





Lolipop Hanis , sebelah Ziera Tinggi lampai tak prnah nak Gemuk . Peace For me #Yayaa . Sebelah Mill texting abang lh tu. Kami tk dudk kerusi tk ckup oh my.

| Newer Post