Selamat Datang Follow Me Yaa ++Follow | Dashboard
♥BETA YAYA♥



lalalalalalalalalalala
Wednesday, March 14, 2012 | 2:16 AM | 0 comments

Asslamuailaikum , Hi . Oke cuti sekolah kn . Harituu pergi Pahang with my Along sepupu sedara sekalian sebb kenduri . Haha mmg kelaka masa tunggu makcik aku lha kan. Dia kene tinggal then kiteorang tunggu kat Tol karak . aku text princess k.ima kata oke mereka keja kiteorang then bile dh smpai aku dlm kereta gelak besaa Wuuut Wuuut . Then tunggu my pkacik smpai . After sume dh cukup kiteorang gerak. Then smpai kat Destinasi #FELDA KOTA GELANGGI 3 lepas sampai kiteorang makan , mklumlah aku dan yang lain laporr haha . dlam kereta lagi perut aku dh bunyi music Wuuuuuu -_- . Ijam cakap rumah kenduri Kraoke pasang lagu India, Dh mcm kt India dh . hahaha langsung aku tk fham lha kn. Lepas kenduri plan nak pergi Bukit Gambang , kuantan last2 tak jadi ;(( . Then along ckp balik pergi Sunway Pyramid k seronok harhar . OTW balik brhenti kat Jengka tuka baju . lepastu teruskan perjalanan mmg laju ahh Along drive 160KM sejam nk terbang rasenyee -.- . Time kat sunway along ckp aku gemuk -.- knp tk ckp dari dulu lagi . Alahaii dia lgi gemuk Werkk . suke gaduh btl lah. Ibu , terima kasih blnja handbag baru alolololo lawaa Hehehe. Aku gmba di atas serta dibwah nmpak beseri-seri ketika berbaju biru alahaii perasan lebih doo -.-. Lastly lepas balik dari Melaka makan Satay Kajang Nyummyyy sememangnya aku tk mkn bnyak ekoran lemak akan bertmbah bnyak . Cuti sekolah jaga pemakanan .


Sebelah sana Adik aku Iylia Azwa Ihikk , Muka mmg Tak serupa ,Hati lain-lain tapi semestinya Adik beradik :)

Older Post | Newer Post