Selamat Datang Follow Me Yaa ++Follow | Dashboard
♥BETA YAYA♥



I'm With You Lalalalala
Monday, July 9, 2012 | 2:35 PM | 0 comments
Hai , Asslamualaikum . Dah lama tak updated blog . Rindu Rindu doo. Hewhew. Oke semua gambar pasal kami lah kan . I'm Happy with you Azam :) Gamba di atas credit by : Mell she pandai begambar . And congrats Dah couple Aku tumpang gembira . Gamba kat atas tuu Time First date Aku dgn Azam sumpah segan gila lah kan . Tapi Aku cool je time tu . Time tu dekat Pesta buku Mula mula dia yang segan nak datang atas sebab tertentu then aku suruh jugak datang sebab aku sorang tak ada partner nak teman Mell dah dengan partner dia . That's date 23/06/2012 Hari Sabtu. Mula mula segan lama lama taknak balik . Kihkih . Happy bila Azam belanja Ice-Blanded. Hehe Thanks Azam jasamu dikenang. Mmg aku dh lama tak updated blog bagai bagai ni sebab busy nak Trial Hmmm :/ Takut semua ada. Masa rabu lepas Azam belanja ayam panggang kihkih masak kat sekolah sebab KAPA punya pasal . Aku terpaksa tunggu and serta makan. Mell? Asyik membising nak ayam. Dengan kepohnyaa dia haha kelaka dan lucu oke ;) . Lepas ayam dah masak , Azam suapkan for me , Hikhik . Malu orang nmpak -,- wuuuuuu . Tapi lepastu semuanya normal. Oke:). Bye. Assalamualaikum :) Yang gambar dia atas tu Mell dan Afiq Ehem Ehem dalam senyap hati Berbungga Tahniah :)

Older Post